Kommunikációs kampánytervezés (KommMédia) (2017-18-I szerda 08:15-11:45)

Kommunikációs kampánytervezés (KommMédia)

A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.

2017-18-I Kommunikációs kampánytervezés

Részletes leírás: 

A Sillabuszban

 

Követelmények: 

A Sillabuszban

 

Az órák friss hírei: 

Upgrade#1: Az órák 8.30-kor keződnek, Ceteris paribus.

Upgrade#2: Egyeztetett komm, projekt beosztást feltettem (xls).

Upgrade#3: Tejeskörű hallgatói infó tábla feltöltve - tárgyfelvételi, óralátogatási, ZH eredményekkel! Kérem átnézni, ellenőrizni!

Pót ZH Tipp: (1) a kiadott anyag szerkezetét (tartalomjegyzékét) nézzétek át, majd amikor ez megvan (2) erre építsétek rá az egyébként meglévő tudást!  Jó felkészülést kívánok! 

Upgrade#4: Akik nem írnak pót ZH-t, azok 9 órára jöjjenek 09.27-én. 

Upgrade#5: 

1. xls-ben a bíráló - bírálandó párok

2. határidő_1: dec 4, 24 óra - projekt prezi nekem (Norbi) és a bírálónak 

3. határidő_2: dec 6. reggel 8.30: prezik és bírálat prezik (az órán) - sorrend: mark.hu1 majd, 2, irodalmi kávéház, szépségszalon, mastercard

4. határidő_3: dec 8. reggel 8.00: végleges bírálat prezik: nekem (Norbi) és a bíráltaknak 

5. határidő_4: dec 15. 24 óra: projekt dokumentáció nekem (Norbi)

Jó munkát & felkészülést kívánok Nektek!

N.  

 

Időtartam: 
4