Kommunikációs készségfejlesztő gyakorlatok (2016-17-I szerda 16:15-19:45)

Kommunikációs készségfejlesztő gyakorlatok

Hogyan mehet csődbe egy nemzetközi nagyvállalat egy félresikerült kommunikációs kampánynak köszönhetően? Mi köze a jól megfogalmazott briefnek az üzleti tervekhez? Miért elengedhetetlen fázisa a piackutatás a termékmenedzsmentnek? Hogyan viselkedjen a sajtószóvivő krízishelyzetben? Milyen kommunikációs trükköket vethet be az a PR-munkatárs, aki egy új brandet szeretne köztudatba hozni? Milyen látásmódra és problémaérzékenységre van szükség egy kreatív koncepció megtervezéséhez? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ az Intézményi Kommunikáció órán, mely tabudöntögető előadások és izgalmas gyakorlati feladatok során a Public Relations területére kalauzolja az érdeklődőket.

A kurzus résztvevői gyakorolják az önálló, szisztematikus felkészülést, tervezést, a nyilvános szereplés különböző formáit (rövid szövegek készítését) és ezek elemzését. A kurzus hozzásegíti a hallgatókat, hogy alkalmazzák a más tárgyak keretében tanultakat, tudatos viszonyt alakítsanak ki saját kommunikációs készségeikkel kapcsolatban, gazdagítsák repertoárjukat, valamint rutinra és módszerességre tegyenek szert a megnyilvánulásaikban. A résztvevők újságírói, vezetői, PR-os és politikai kommunikációs feladatokat oldanak meg, szóbeli (pl. értekezlet vezetése, felmondás, sajtótájékoztató, interjú, vita stb.) és írásbeli (pl. reklám szlogen, sajtóközlemény készítése stb.) feladatokat.