Kommunikációs kampánytervezés (2010-11-II csak vizsgakurzus)

Kommunikációs kampánytervezés (KommMédia)

A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.

2010-11-I Kommunikációs kampánytervezés

Részletes leírás: 

A Sillabuszban

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

A kurzus bemutatja a kommunikációs projektek szerkezetét, tervezésük, kivitelezésük és eredményességük mérésének módszereit. A tárgy kiemelt célja a kommunikációs munka, a különböző kommunikációs megnyilvánulások, eszközök, módszerek egységes szemléletének kialakítása, a korábban tanult elméleti eszközök és gyakorlati módszerek integrációja.

 

A résztvevők részletes kommunikációs projekttervet készítenek a félév során. Kapnak egy a megrendelő által röviden kiadott feladatot. Elkészítendő a kiadott feladat kommunikációs projektjének részletes tervdokumentációja, továbbá a projekttervben szereplő néhány feladatot is részletesen ki kell dolgozni. A kurzuson a tervezés alapvető lépéseit részletesen megbeszéljük.

Követelmények: 

A Sillabuszban

 

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4